Πέμπτη 21 Ιουλίου 2011

Τα Νέα Σταθερά Ραντάρ Ταχύτητας της Αττική Οδού




MVMS photo

Τον τελευταίο καιρό όλο και αυξάνονται τα σταθερά ραντάρ ταχύτητας στην Αττική Οδό, καθώς δεν είναι λίγοι αυτοί που το "πατάνε" λίγο παραπάνω σε αυτή.

Έτσι επειδή προσέχουμε για να έχουμε παρακάτω σας έχω τις θέσεις που έχουν τοποθετηθεί τα νέα σταθερά ραντάρ ταχύτητας στην Αττική Οδό, τα οποία και θα ξεκινήσουν την λειτουργία τους μέσα στον επόμενο μήνα.

Σταθερά Ραντάρ Ταχύτητας Αττικής Οδού


Επεξήγηση συμβόλων

ΧΘ= Χιλιομετρική Θέση

Β = Βριλήσσια
Υ = Υμηττός

Ρ = Ραφήνα

Χ = Χολαργός

Κ = Κατεχάκη
Μ = Μαρκόπουλο


SLVMS = Οι πράσινοι μεταλλικοί πίνακες που δίνουν ενημέρωση για όρια ταχύτητας και άνοιγμα ή κλείσιμο λωρίδων- μακρόστενοι)


MVMS = Οι μαύροι ηλεκτρονικοί πίνακες που δίνουν πληροφορίες για την κίνηση (μακρόστενοι)

Κάμερες Περιφερειακής Υμηττού - Ανά ζεύγη

ΧΘ - Ρ 7,0
(πλευρική κάμερα στο τούνελ)

ΧΘ - Υ 6,9 (πλευρική κάμερα - εμφανής)

ΧΘ - Χ 6,6 (κρυμμένη κάμερα στο SLVMS)

ΧΘ - 6,25 (κρυμμένη κάμερα στο SLVMS)

ΧΘ - Κ 3,0 (πλευρικό τοποθετημένο όμως στο MVMS του αντίθετου ρεύματος)

ΧΘ - Μ 3,0 (κρυμμένη κάμερα στο ΜVMS)

ΧΘ - Κ 0,6 (κρυμμένη κάμερα στο SLVMS)

Κάμερες Κεντρικής αρτηρίας Αττικής οδού
__________________________________
Α = κατεύθυνση Αεροδρόμιο Ε = κατεύθυνση Ελευσίνα
__________________________________

ΧΘ - Ε 39,5 (κρυμμένη κάμερα στο ΜVMS) (ΣΕΑ Μεσογείων) - προς Ελευσίνα

ΧΘ - Α 39,5 (κρυμμένη κάμερα στο ΜVMS) (ΣΕΑ Μεσογείων) - προς Αεροδρόμιο

ΧΘ - Α 19,4 (κρυμμένη κάμερα στο SLVMS) (Δημοκρατίας) - προς Αεροδρόμιο

ΧΘ - Α 15,2 (κρυμμένη κάμερα στο SLVMS) (Μαύρη ώρα) - προς Αεροδρόμιο
(επιπλέον, μία προς Ελευσίνα - ιδε κατωτέρω)

ΧΘ - Ε 9,3 (πλευρικό αριστερά) (ΣΕΑ Ασπροπύργου) - προς Ελευσίνα



+ οι δύο κάμερες που υπήρχαν ήδη, δηλαδή :


ΧΘ - Α 0,0 στην είσοδο της Αττικής Οδού από Ελευσίνα στο τέλος του τούνελ δεξιά και

ΧΘ - Ε 16,2 στο ύψος της εξόδου των Νέων Λιοσίων πριν το τούνελ της Μαύρης Ώρας προς Ελευσίνα, (κρυμμένη πίσω από το SLVMS)

ΠΡΟΣΟΧΗ !!!

Από ότι λέγεται αλλά και από την υπάρχουσα κατάσταση με τις άλλες σταθερές κάμερες να υπολογίσετε max (!) ΑΝΟΧΗ περίπου στο 20% πάνω από τα επιτρεπόμενα όρια ταχύτητας!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου